18 Haziran 2010 Cuma

Vintage Koltuklar

 

Bu koltuk modelleri benim annem ve babamın ilk evlendiklerinde ki modellere çok benziyor.Babannemin evindekilere de :D tabiki onların ahşap kısımları ve kumaşlarını değiştirmeden kullanmaya kalkarsak "demode" olurlar.
Ancak ben onların modern yorumlanışlarına bayılıyorummm!! Daha güzellerini dergilerde falan görmüştüm ama ancak bulabildiklerim yalnızca bunlar.
Klasik modern farketmiyor gerçekten her ortama çok şık uyum sağlıyorlar.
Tek bir koltuk olarak bir köşeye renk getirmesi açısından bence harika bir fikir
Ne dersinizz ?? :)
-EN-

ayrıca ; http://www.formspring.me/fashiondiaries

2 yorum:

  1. Ben bayılırım bunlara!Öyle ki evimin mobilyaları eşimin dedesinden kalmıştı,ve biz onları öyle tatlı modernize ettik ki,herkes çok sevdi!Aa bak ben de post yapayım onları bi gün:)

    YanıtlaSil
  2. çok merak ettim en kısa zamanda paylaş lütfen :)) !!

    YanıtlaSil

YORUMLAR :)