7 Ocak 2010 Perşembe

People's choice awards 2010


Sandra Bullock'un ayakkabıları,makyajı ve küpelerisini sevdim.Ama elbise için aynı şeyi söyleyemem.Rengi,şekli,desenini hiç beğenmedim.Çantası da gözümden kaçmadı hiç uyumlu olmamış malesef..

Taylor Swift yine sade ve güvenli bir seçim yapmış.Yaşına göre giyinmesi açısından kutluyorum onu.Alıştığımız gibi,değişiklik yok ama güzel..


Olivia Wilde'a kocaman bir haayır demek istiyorum.Elbisesini ve ayakkabılarını hiiç beğenmedim.Sanırım bu ayakkabıları Kristen Stewat da giymişti,on da da beğenmemiştim. Siz beğendiniz mi?
Nicole Kidman'ın sivri burun ayakkabıları..Boydan belli olmuyor giydiği elbise ama ayakkabı bir kıyafeti tamamlayan en önemli unsur olduğundan onu da beğenmedim.Carrie Underwood'un ayakabıları çok güzel,elbisesini sevmedim,balık ağı gibi.Etek bölümüe kadar böyle devam etmeseydi güzel diyebilirdim belki..

Kate Walsh'ın elbisesini de beğenmedim yaşlı durmuş..Haksız mıyım:(?

Diane Kruger'ın tek bir şeyini eleştireceğim o da elbisenin çok sarması bunun dışında Jessica Alba ve Diane Kruger'a benden tam not:)! Sizce nasıllar?


-I-

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

YORUMLAR :)