17 Ocak 2010 Pazar

Yeşil Oje



Bugun aldığım oje :)


















Chanel defilesinde kullanılmasıyla bu kış yeşil ojeler sezona damgasını vurdu.Hatta bu biraz özgün bir yeşil tonu olduğundan chanel yeşili demek istiyorum ben:))a çıkçası çevremde pek kullanan göremesemde , takip ettiğim bloglarda ve sokak modasıyla ilgili sitelerde özellikle lookbookta sıkça rastladım dünyanın farklı yerlerinden gelen kombinlerde :) en başta çok beğenmesem de , diş macunumun rengine benzetsemde..son zamanlarda inanılmaz hoşuma gidiyor ve her renge uyucakmış gibi geliyor :)
benzer bir rengi mac çıkarmış.Mac'in fiyatı chanel den daha uygun olduğundan istanbul a gittiğimde edinebilirim ama şimdilik yeşil tutkumu gidermek için golden rose 37 numara aldım.sedefli olmasının dışında kötü değil..çünkü ben sedefli oje sevmem pek.

-EN-



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

YORUMLAR :)