2 Şubat 2010 Salı

Yüksek Belli Zara Elbisemm




Zara da ki indirimden yararlanabilmek için hevesle girdim mağazaya ama yeni sezon ürünlere şöyle bir göz atarken uzaktan bu elbisenin yanına koştum ve aldım tüm bunlar 5 dk dan bile az bir zamanda oldu :)) uzun zamandır yüksek belli etek istiyordum ve sonunda çok severek aldığım bir yüksek belli elbisem oldu!! büyük metal halka küpelerim lacivert wayfarerlarımla kombinlemek için sabırsızlanıyorummm
bu arada elektrik mavisi rugan portfoy çanta istiyorum gören duyan bilen varsa bana haber verebilirmiiii !!!??aslında rugan olmasa da olabilir..
-EN-

2 yorum:

  1. rugan değil ama cok cok tatlı önü fiyonklu saks mavisi berhska da indirimde şuan ister portföy olarak ister postacı tarzı olarak kullanabilirsin.
    Ayrıca elbise cok yakışmış!

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederimm :) en yakın zamanda bakıcamm çok merak ettim

    YanıtlaSil

YORUMLAR :)