28 Mart 2010 Pazar

Sunday...

Bu kahvaltı masasını görünce derin bir iç çektim yaz geliyor ve dikkatli olmalıyım..:( Ama ne kadar şirin olmuş!! Evin her yerine çiçek koymak istedim bunları görünce;)



 Bugün saatler ileri alındığından benim için karışık bir gündü:)..Uzun zamandır paylaşmak istediğim bu fotoğrafları da şimdi koyabiliyorum.Kullanılan renklerin açık tonlar olması çok hoşuma gitti ve son fotoğraftaki çalışma masası üstündekiler bana kendi çalışma masamı hatırlattı:) Ama daha geniş bir çalışma masası istiyorum ve o da camdan dışarı baksın!:) Postu hazırlarken Fergie-Quando quando quando'yu dinliyordum o da benden size gelsinn;))

-I-

(dress,design&decor)

2 yorum:

  1. gorgeous photos! did you take any of them? (sorry i dont speak that much Turkish, you probably explained the photos, but I couldn't understand!)

    cheers,
    renata

    scorpiondisco.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. no actually I found them from the internet, thank you;)!

    YanıtlaSil

YORUMLAR :)