2 Mayıs 2010 Pazar

Bilin bakalım cantamda neler saklıyorum...

    Öncelikle herkese iyi pazarlar diliyorum.Hava bugün gercektende muhtesem :D Sabah erkenden kalktım iyikide kalkmısım bu güzel havayı degerlendirmiş oldum ve brunch a gittim gercekten cok keyifliydi .Ama sınavlarım yuzunden eve geri gelmek zorunda kaldım cunku daha hiç çalışamadım :S cantamdan bisey ararkan içinin halini gordum ve sizlerle paylasmak istedim.Sakın bu dagınık görünüşüne aldanmayın ben aslında cok düzenliyimdir sadece bu sabah aceleyle içine birsürü esya atmısım... :D

                                                                1.Arko nem krem (şeftalili )
                                                                2.Flor Mar oje (312)
                                                                3.Nıvea Lipstick (çilekli )
                                                                4.Abercrombie and Fitch- Fıerce cologne
                                                                5.Chanel mascara (10)
                                                                6.Dior göz kalemi- Noır Trınıdad (094)
                                                                7.Apple Iphone
                                                                8.Apple Ipod Nano
                                                                9.Ray-Ban -Wayfarer
                                                              10.Accessorize yüzükler
                                                              11.Louis Vuitton  çanta

                                                                        -E-

1 yorum:

  1. Merhaba EN,
    A&F kokusunun içeriği nasıl? Almayı düşünüyorum da..

    YanıtlaSil

YORUMLAR :)