18 Mayıs 2010 Salı

smells like me


Parfüm alırken bazen şişesi kokusundan daha önemli benim için:) Şişesi güzel olmayan parfümlere pek bakmam, odamda da parfüm şişelerini görebileceğim yerlere koymaya çalışırım,bilmiyorum onlara bakmak hoşuma gidiyor:)) Bu aralar en çok kullandığım, kokusunu da şişesini de çook sevdiğim Miss Dior Cherie'nin ayrı fotoğraflarını çektim..Onun dışında en sevdiklerim Gucci -Flora,Dolce Gabbana -The One,Givenchy-very irresistible bana A'nın hediyesi Diesel-Fuel for life ve Versace-Bright Cyristal. Dior J'adore aslında annemin ama şişesini çok beğendiğim için arada el koyuyorum:))
-I-

5 yorum:

  1. Bu köşe insanın içini açıyor:))missss

    YanıtlaSil
  2. birde şişelerin arasına vera wang princess eklemelisin ;)

    YanıtlaSil
  3. off çok güzeller yaa özendirdiniz beni kızım bende fotolarını çekicem ve gucci floram yaza geliyor :)))

    YanıtlaSil
  4. asmabahce: evet çok seviyorum bu köşeyi bende:)

    tubiss: vera vang princessle miss dior cherie arasında kararsız kalmıştım ama miss dior cherie i aldım ama belki o bitince vera vang'i alırım;))

    YanıtlaSil
  5. aslına bakarsan şeker ben princessi princess olduğu için seviyorum ama kokusunu sevemedim pek sadece princess sıktım diyebilmek için bilmiyorum yaa kokusunu sevmesemde sıkıyorum işte ama flora süper bişey bence princess alma chanel chance yeni kokusu varya tendre diğer chaneller gibi ağır değil çok tatlı kokuyo yumuşacık kokusu var eğer chance imi değişirsem tendre alıcam bende :))
    bu arada parfüm hakkında çok konuşurum ben o yüzden baya uzun oldu :D

    YanıtlaSil

YORUMLAR :)