22 Kasım 2009 Pazar

* Blake Lively *

Önce spor tercihinden başlayalım; boyfriend ceket ve deri skinny pantolonlar bu sezon olduça revaçta bu tarzını hem doğal hem de seksi buldum.Uzun zamandır boyfriend ceket isteyipte bri türlü güzel bir şey bulup alamadığım için ayrıca imrendim :D
Victoria Beckham koleksiyonundan.Victoria yı da tasarımlarınıda beğenmiyorum.Yine de çok kötü görünüyor sayılmaz


Vee..Favorimi sona sakladım.Keşke bu kıyafetiyle daha tatlı bir pozunu bulabilseydim..Ceket Marchesa.Beni tanıyanlar Marchesa ya bayıldığımı bilirler ve bu kez de bu cekete adeta aşık oldum.Blake2in vucudu harika gerçekten çok iyi taşımış



Blake Lively'i ve tarzını gerçekten çok seviyorum.Gossip girl dizisnde canlandırdığı Serena karakterinin tarzınıda çok beğeniyorum ve yakında onunla ilgili bir post yapacağım.
Ama şimdilik Blake'in katıldığı son 3 davette giydiklerini inceleyelim.. :)
-EN-

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

YORUMLAR :)