23 Kasım 2009 Pazartesi

Ünlülerin gardıropları

Ünlü olmak güzel şey hele sınırsız olarak alışveriş yapmak ve sonuc olarak böyle inanılmaz gardıroplara sahip olmak... -E-

Jamie Lynn Sigler


Bence biraz daha büyük bir yere ihtiyacı var , sanki kıyafetleri biraz sıkışmış gibi duruyor.
Kimora Lee Simmons



Biraz karısık olsada çok güzel bir gardırop.Arkadaki yönetmen koltuğuna bayıldım çok tatlı görünüyor.


Maria Menouos



Tam bir ayakkabı tutkunu.. Ama bence ne kadar zor olsada ayakkabılarını elden geçirmesi lazım.

Paula Abdul



Alışveriş mağzasını andırıyor . Birazda karmaşık ama tüm ayakkabılar, kemerler ve gözlükler süper görünüyor.

Eva Longoria Parker


Eva Longoria her mevsim fazlalıklardan kurtulmak için dolabını düzenliyormuş.Düzenli olmasının sebebi buna bağlı olmalı.Ve eminim ki bu sadece gardırobunun yarısı bile değil çünkü giydiği bütün elbiseler buraya sığamaz. :)

Nicky Hilton


Bu kadına bayılıyorum , Hiltonlardan biri olmasına rağmen kardeşi gibi gösterişli değil. Bence hayatını çok mütavazı yaşıyor ve ben bu huyunu çok seviyorum.ayrıca gardırobuda cok modern.Ve ayakkabıları da müthiş.

Mariah Carey



Ve işte favorimi sona sakladım.Bence böyle bir gardırop tüm kadınların hayallerini süslüyordur.Her yönüyle muhteşem renk seçimi , düzeni , içindeki ayakkabılarıyla inanılmaz. Eğer ayakkabıları böyle ise Mariah Carey 'in kıyafaetlerini düşünemiyorum. Tek kelimeyle müthiş bir gardırop.


- E-














3 yorum:

  1. süpermiş gerçekten. ama paula abdul`unki gibi karmaşık görüntüleri tercih ederim, daha eğlenceli duruyor :)

    YanıtlaSil
  2. Ben de Mariah Careyninkini beğendim, ferah ferah :)

    YanıtlaSil
  3. bencede mariah careynin ayakkabıları cok güzel ve dolabı da cok düzenli ve ferah :D

    YanıtlaSil

YORUMLAR :)