22 Kasım 2009 Pazar

" Vintage" Rüzgarıı !!


Bu tarz dalgalı saçların hastasıyımm..zaman zaman kendim yapmaya çalışıyorum fena olmuyor :)

Bu kombin ciddi anlamda favorim bayıldım!yakın bir zamanda benzer birşeyler giyme isteği uyandırdı bana




Ece Sükan,Türkiye'de vintage denilince ilk akla gelen isimdir herhalde.Gerek kendisine ait vintage butiği gerekse kıyafetleri..Onun tarzı bu!ve çook yakıştıyor kendine


Nicole richie , vintage clutch ını çok seviyor olsa gerek:) 3 kombinide birbirine benzer ve etnik.oldukça tatlı görünüyor.




Angelina Jolie Vintage bir gelinlik ile :)





veee yine Ece Sükan'dan eski türk filmlerini andıran çıtır hanfendi tadında bir elbise:)






Vintage rengarenk ceket ve elbise kombini..tek kelimeylee..BAYILDIM!









Vintage tarzda bir duvak:) çok tatlı







İşte bu da favorileirmden biri gerçekten çok tatlı bir çocuk havası var







Nedir Vintage ?
son yillarda populer kulturde, en cok, "eski yillarda kullanilip saklanmis simdi baskasinin begenisine sunulan kiyafet, taki, sapka vs." anlaminda kullanilan kelime, basli basina bir tarzi sembolize eder. 1950'lere ve 1970'lere ait kiyafetlerin yeni cikan benzerlerinden cok daha anlamli bir tarzi oldugu yavas yavas bircok insan tarafindan anlasilmis, avrupa'da uzun zamandir begeni goren bu tarz amerika'ya da sicramistr ve ünlülerin de vintage tarzı kıyafetleriyle boy göstermelri sonrası tüm dünyaya yayılmıştır bu akım.Kısaca ; geçmşin modasının günümüze uyarlanarak giyilmeside denilebilir.Bu post'a yüzeysel olarak inceledim ancak daha deyatlı incelemeler yapmayıda düşünüyorummmm!! Vintage seviyorum çünkü hem çok tarz hemde klas.Herkesin kendine güveneceğini sanmıyorum bu konuda bu nedenle dışarda pek rastlanmayacak stil sahibi bir görünüm kazandırıyor ;)
fotoğraflara bakarken "madonna_ vogue" dinlemek bana zevk verdi tavsiye ederim :)-EN-





1 yorum:

  1. Yaşanmışlığı olan ürünlerdir misal dedemin saatinden kolye yaptım ben bu vintagedır ama ota boka vintage diyenlerde var :) Hayırlı olsun blogunuzda bol şans!

    YanıtlaSil

YORUMLAR :)